Hledáme technicky a organizačně zdatného člověka na pozici správce budov.

Jaké vzdělání, znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ či VŠ stavebního nebo technického zaměření
  • praxe na obdobné pozici (správa a provoz budov, prostor…) min 5 let
  • znalost práce s PC (Word, Excel, orientace v ovládacích SW technických zařízení)
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., č. 218/2000 Sb., č. 219/2000 Sb., v platném znění
  • znalost prostředí příspěvkové organizace
  • přehled v legislativě BOZP a PO a energetického managementu
  • orientace ve výkresové dokumentaci, zkušenosti s technickými výkresy
  • organizační schopnosti
  • operativní řešení provozních problémů, závad a havárií
  • flexibilita, vysoké pracovní nasazení, odolnost proti stresu
  • pečlivost a zodpovědnost

Náplň práce

  • pravidelná kontrola budov
  • sledování technického stavu budov a zařízení (MaR pro VZT, teplo, chlazení), zajišťování provozu infrastruktury a provozu technického zařízení budov
  • zjišťování a odstraňování závad na zařízeních budov včetně vyhodnocování závad a navrhování technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění
  • plánování oprav a dohled nad jejich realizací včetně zpracování plánu oprav a údržby
  • dohled nad realizací veřejných zakázek souvisejících s provozem budov
  • jednání s dotčenými orgány státní správy (SÚ, KHS, NPÚ….)
  • zadávání a zpracovávání objednávek služeb a zboží, administrace faktur
  • vedení výběrových řízení, kontrola cenových nabídek a příprava smluv s dodavateli služeb a zboží
  • zajišťování předepsaných revizních zkoušek a prohlídek
  • aktivní spolupráce s dalšími úseky
  • administrativní činnost: evidence, reporting, zpracování přehledů a analýz
  • příprava provozních dokumentů a interních směrnic (vypracovávání metodik, definic bezpečnostních standardů a požadavků pro zabezpečení provozu svěřených objektů)
  • příprava nájemních smluv a kontakt s nájemci prostor
  • implementace krizového managementu v oblasti podpůrných procesů
  • příprava servisních, rámcových smluv a kontrola stavu jejich plnění
  • zajišťování provozu infrastruktury a provozu technického zařízení budov
  • vedení a kontrola práce podřízených zaměstnanců
  • koordinace a příprava měsíčních rozpisů služeb podřízených zaměstnanců
  • redukce provozních nákladů se zaměřením na úsporu a kvalitnější využití prostor
  • zpracování povinných statistických výkazů včetně zajištěná agend spojených s výkazem povinných hlášení (ČSÚ, CRAB, MŽP….)
  • zpracování a evidence plánů dovolených
  • kontrola a předkládání pracovních výkazů podřízených zaměstnanců včetně kontroly docházky

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí stabilní společnosti s tradicí
  • práci ve špičkovém zdravotnickém zařízení, atraktivní pracovní prostředí s příjemným kolektivem
  • zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
  • podporu dalšího vzdělávání
  • nástup možný ihned

Své životopisy posílejte, prosím, na e-mail: personalni@upmd.eu. Další informace na tel: 296 511 240, 800.